fredag 14 mars 2008

Verkar inte bli något den här gången heller

Vaknade och kändes som mens på gång. Testade trots lite brun mensbörjan. Tyckte först att jag såg en skugga, men nej, MINUS den här gången också. Faan, faan, faan. Väntat så klart, men ändå jävligt trist.

Idag är testdag enligt kliniken och jag får nog tro på det trots dr Gyns senare testdatum.

Varför kunde inte åtminstone en av de två små ha stannat?

Trots att jag verkligen tror att det är kört tänker jag fortsätta lyda dr Gyn och ta proggisarna ett par dagar till. Fast det känns rätt meningslöst.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så fruktansvärt ledsamt! Skit också. Blä.
/Mammut

Anonym sa...

Fan.... Visst - jag tänker fortsätta hoppas. Men jag vet samtidigt att det är en äcklig hurtighet som normalt sett inte ger något annat än bajssmak i munnen. Vid sidan av banan kan man kosta på sig hopp, på den är det bara att snörvla, svära och kravla vidare. /KaKi

Eludie sa...

Eländes elände.

Anonym sa...

Stort kram till dig! Mamasita

Anonym sa...

Nääää. Vad kan man säga? Bajs? Skit? Man blir förbannat bra på uppkravling ur besvikelser genom såna här projekt, det är i alla fall säkert. Skickar ett sympatibesvikelsevrål. Bröööööl.
/En av dina anonyma läsare, som egentligen inte är helt anonym, finns ju i Femmis och vi sågs hos fertilitetsturisten häromsistens. /Lisa

Anna sa...

Minus suger:-(
Skickar kramar i alla fall!

Fertilitetsturist sa...

Vaaaa??? NEJ, NEJ, NEJ!!! *håller för öronen och blundar för jag vill inte vill inte ta in det där!*
GAAAAAAAH! FAN!
Kram från mig

Anonym sa...

Faaaaan!!!!!!

/LenaS

Anonym sa...

Nej vad ledsamt!

Kramar

Anonym sa...

Nej, vad skittrist och ledsamt!
Kram Katarina

Anonym sa...

Gi ikke opp håpet helt ennå. Jeg håper for deg!

Moooi sa...

NEJ! Detta var inte rätt!

Tudorienne sa...

Kram Nylsa. Jag hoppas ännu.

Matte sa...

Kram gumman. Bara att börja planera för nästa. Dont give up!

nylsa sa...

upprepar mig sj�lv, men s�ger igen, s� glad att ni finns allihop, det �r sk�nt att det finns n�n som orkar l�sa el�ndesel�ndet n�r allt bara �r minustr�ttsamt och skit.

j�tteglad f�r alla som skrev p� nyfiken p� er...-inl�gget, b�de som kommentarer och mail. Ska svara b�ttre lite senare.