torsdag 5 juni 2008

bra och dåligt under ruvandet

Trots ruvandet går livet vidare i sin egen takt. Idag har det hänt både bra och dåliga grejer, inget som direkt har med bloggen att göra, kan ändå säga att jag bestämt att det bra överväger det dåliga. MEN, det är inte lätt att hänga med i livet. Jag försöker, fast ibland vet jag inte hur man ska göra. Vad man ska göra. Kan bara försöka hänga med så gott jag kan.

Ruvandet borde få vara en heltidssysselsättning, eller ännu bättre ingen sysselsättning alls. Snälla, låt mig bli nedsövd och väck mig med ett plus när det är dags. Jag vill inte vänta mer.

psst, jag har löneförhandlat riktigt bra idag, rätt stolt och nöjd med mig själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ruvandet är hemsk och fantastisk samtidig. Surreal och schizofren samtidig.

Det var trevlig att träffas och jag håller såklart tummarna att det blir två fina linjer på stickan snart.

Bra även med löneförhandligen: När bebisen sedan har kommit kan man behöver alla pengar :S.

Anonym sa...

Hm nu blir jag orolig för det dåliga...


Till embryona säger jag: VÄX VÄX VÄX båda två!

Anna-Bell sa...

Den första dagen är det bara magiskt att ruva. Sedan blir det tortyr.
Håller tumarna hårt så klart!