söndag 15 juni 2008

Utmanad

Blivit utmanad av min nya svägerska och sånt kan jag självklart inte motstå.

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. tjuvtesta
2. avsluta gamla jobbet, sista veckan börjar imorgon!
3. ta reda på varför bilen vägrar starta
4. försöka klura ut hur många som kommer på midsommar, tror att vi blir många.
5. åka på middag i Västerås

Fem dåliga egenskaper:
1. tålamodslös
2. rastlös
3. lat
4. skeptisk
5. tar ut all skit i förskott

Fem platser där jag bott:
1. Stockholm
2. Kalmar
3. Lund
4. Malmö
5. Stockholm igen, nu i lilla förorten

Fem jobb som jag haft:
1. tidningsutdelare
2. kassörska
3. kundservicetelefonsvarare - pratat med många galningar
4. allt-i-allo på stort varuhus - skivavdelningen var min favvoplats
5. bärs- och vino tintokrängare i bar

Utmanar: Fertilitetsturisten, Storken, Kaki, Tingeling och Moooi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

å så blir jag ju inte så lite nyfiken på vad som tar dig till min hometown Västerås....

finnjonna sa...

Nu är jag väldigt förvätansfull inför ditt tjuvtestandet nu idag... Lycka till :-)

Anonym sa...

Välkommen till Västerås! :-)