måndag 2 juni 2008

elva ägg

Elva ägg fick jag ut den här gången. Känns grymt mycket bättre än sist, då sa de först tre men sen fick jag höra att de hade fått ut sex. Nästan dubbelt så många den här gången alltså, faktiskt ett helt Nylsa IK, hoppas hoppas att de kommer visa sig vara fina, befruktningsvilliga ägg som blir embryon och celldelar sig som de ska.

Ska ringa kliniken och höra hur de mår imorgon. Har fått en tid för ET på onsdag efter lunch. Hoppas hoppas att det finns något att få tillbaka då, just nu känner jag mig rätt hoppfull.

Mer kommer sen, trött och seg nu, sova-middag-dags efter händelserik förmiddag.

9 kommentarer:

Anna sa...

Det låter väldigt lovande! Bra med ett helt Nylsa IK och du ska se att det finns minst en Zlatan där åxå!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Det är ju ett jättebra antal!!!!

Fortsatt tumhållning härifrån såklart!

Fertilitetsturist sa...

Elva är mitt turnummer!!! Underbart! Elva är fantastiskt bra!!!! Stor kram! :-)

Anonym sa...

Jippi vad bra. Grattis!!! Nu ska du se att detta kommer att gå väldigt bra.

Anonym sa...

Otroligt bra resultat! Stor kram!

Eludie sa...

Nylsa! Så otroligt bra! 11 ägg! Vad glad jag blir!

Anonym sa...

Åh vad bra! Så många! Jag håller mina tummar för stt det går bra på onsdag!
Kram!

Anonym sa...

Det sista var från en oinloggad Anna-Bell..;)

Anonym sa...

Jädrar i min låda! :-)