söndag 22 juni 2008

usel bloggare, ny plan

Har varit dåligt med bloggande just nu, men det kommer.

Minuset har sjunkit undan genom midsommarfirande, fullt upp med annat och en ny plan. Den nya planen blir utan gynekologer och annat eftersom alla behagar ha semester. Jag tror att det är en bra plan. Åtminstone ger den mer chanser än att inte försöka alls.

På flera håll sägs det att man har lite större chanser att lyckas med en insemination efter en IVF eftersom kroppen fortfarande är halvspeedad av hormonerna. Jag är skeptisk som vanligt men tänker ändå testa.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en ypperligt bra plan att köra en insemination redan i denna cykel.

Bra. Bra. Bra. Säger jag.

Anonym sa...

Jag hejjar på stenhårt!

finnjonna sa...

Precis vad jag har hört! Håller tummarna stenhårt för att så också blir nu för dig! Alltså bebis i magen direkt efter IVF :-)

Moooi sa...

heja heja!

Anonym sa...

Blä vad ledsamt med minus. Men nya planer är bra planer, så här på avstånd hejar jag oförtrutet på!
/Mammut

Anonym sa...

Låter som en mycket bra plan, det kanske är precis rätta knepet. Jag funderar på det om det inte blir något denna gången. Jag tror att min kropp behöver pergopaus. Vet inte hur många cykler i rad jag kan äta det. Min gyn. har inte sagt något, och jag har hört många olika bud.
Lycka till!