söndag 29 juni 2008

sjunde insemination

Idag är det dags för min sjunde insemination, nionde försöket. Nionde gången gillt??
Många försök, många minus och mycket väntan.

Men just idag känns det rätt ok. Det är inte hela världen om det inte går, även om jag självklart vill och hoppas att jag ska bli gravid. Jag har av någon obegriplig anledning bra vibbar för det här försöket, men det betyder egentligen inte ett skit. Tror inte att kroppen bryr sig särskilt mycket om ifall jag har bra eller dåliga vibbar, den gör som den vill oavsett.

5 kommentarer:

Åsa sa...

Det är bra med bra vibbar. Jag hoppas verkligen de har rätt! Jag håller tummarna. Kram

Anonym sa...

Hur det än blir är bra vibbar bra vibbar och dem kan ingen ta ifrån en. Bra vibbar och känslor under tiden man väntar och är oviss gör det hela mer mänskligt att uthärda. Kram och all lycka!

Barnets mamma sa...

Jag tror inte att resultatet påverkas av dina bra eller dåliga vibbar men DU mår bra av att ha bra vibbar och det är viktigt!

Håller tummarna!!

Anna sa...

Håller tummen och tror åxå på att goda vibbar ger positiv energi åt kroppen!

Anonym sa...

Bra vibbar är alltid bra vibbar

massor av lycka till