onsdag 18 juni 2008

Minus är skit

Trots blodet kunde jag inte låta bli att testa imorse, blev ett minus utan minsta lilla antydan till något annat. Jag tror inte längre men vågar ändå inte sluta med progesteronet, det sägs att den ena ska kunna stanna kvar trots att den andra blöder bort. Jag tror inte på det egentligen och jag har ingen aning om hur mycket eller lite man borde blöda i så fall. Ganska säker på att det är helt kört.

Vad som händer framåt vet jag inte. Det blir fler försök, men jag vet inte riktigt när, var eller på vilket sätt. Det behövs funderas lite först.

Sitter på tåget till gbg och måste vara jobbvarianten av mig själv hela dagen, på nåt sätt känns det rätt skönt att ha en massa annat att tänka på. Orkar inte gråta eller vara ledsen, det får vänta.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara en skicka en liten hälsning, från en för dig okänd läsare, men som följer din blogg!
Tråkigt att det inte verkar ha fungerat denna gång, en kram till dig idag./frida

Anonym sa...

Kram!

Saring sa...

nej, så tråkigt. Och fel.

Varma kramar.

Pling&Plong sa...

Å men jag fortsätter ändå hålla tummarna lite för att den andra är en fighter och hänger sig kvar! Fast jag förstår att chansen för det är yttepytteliten. STOR KRAM!

Fertilitetsturist sa...

Tankar och kramar............ Vi hörs och ses snart.......

Anonym sa...

Skit skit skit.
Jobba på i dag du och ta dig sen tid att vara ledsen.

Massa kramar skickas åt ditt håll.

Anonym sa...

Detta var inte alls vad jag ville läsa. Givetvis hoppas jag på ett under men likt dig är jag realist. Minus och blod pekar inte åt rätt håll.

Det är ju själva fan va svårt det ska vara. Jag är arg och ledsen för din skull.

TUSEN KRAMAR!

Barnets mamma sa...

Nej.....

Anonym sa...

Fan fan fan fan fan...

Moooi sa...

Nej vad trist. Fasen att det skall vara så svårt. Kram och tankar.

Anonym sa...

Nej, inte en gång till. Nu räcker det med minus! Det var väl själva F#&"n att det inte kan bli fina + som stannar kvar.
Jag tror jag ska gå i total teststrejk (i alla fall grav-test. ÄL-test får jag nog kämpa på med)

Massa kramar.

Anonym sa...

NEJ!
Nejnejnej. Fel.

Vem är det som så totalt felberäknar där uppe, gång på gång?
Det skulle ju bli plus nu. Till sommaren och allt.

Tänker på dig. Er.
Jättekram.

Anonym sa...

SKIT!!!!!

Dr Gyn säger att även om man får en blödning för att det ena släpper så kan det "andra" sitta kvar... men minuset verkar ju inte så lovande :(

JÄVLA SKIT!!!

många kramar!!!

/A-S

Anonym sa...

Å fan. Hoppades så för dig vännen.
Det finns ju fortfarande en pyttechans, men de där jävla minuset!

Tänker på dig.

Kram, Mia

Anna-Bell sa...

Näe vad tråkigt Nylsa.
*kramar om*

Anonym sa...

Surare än surast! Jag hade hoppats så för din skull...för er skull

kram

Anonym sa...

tråkigt! :( Skickar massor av tankar till dig just nu! kram, mamasita