onsdag 4 juni 2008

Två finfina

Det gick bra, kanske inte drömscenariobra, men ändå riktigt riktigt bra om man jämför med allt som kan hända. Sex eller sju befruktade, fyra hade börjat dela sig, två var finfina fyrcelliga, de andra två hade kunnat funka som färskförsök men kliniken tyckte inte att de dög att frysa. Jag tog de två finaste, och därmed inget till frysen. Känns ändå vettigast att försöka göra det bästa som går av det försöket istället för att spara några till frysen, det är ju inte säkert att de överlever frysningen ändå.

Så nu har jag två små finingar i magen, känns superbra trots att frysen är tom. Stort tack för alla tummar, kommentarer och lycka till, ni är fantastiska!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den här gången kommer det gå!
Jag håller tummarna.

Fertilitetsturist sa...

Jag har med emtpy, den här gången ska det gå!
Tummar, kramar och hopp!

Anonym sa...

Önskar embryorna en skön och lång vistelse i din mage :-)

Anna sa...

Det är mycket plus i luften (och på FEMMIS) nu så det är klart att det går bra nu! Grattis till dina 2!

finnjonna sa...

Heja dig och dina två finingar! :-) Håller nu tummarna att de boar in sig bra!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Du gjorde helt rätt så klart! Att försöka spara är ju dumt eftersom det kommer att lyckas den här gången!!!!!

Kramar

Anonym sa...

Grattis till de två finfina! Nu är det tumhållning som gäller för hela slanten.

Anna-Bell sa...

Åh vad bra! Jag håller också tummarna så klart!