onsdag 18 juni 2008

Nyfikenhet och länkning

Nyfikenhet är kul, jag är själv löjligt nyfiken och eftersom jag tar för givet att alla andra funkar ungefär som jag själv så blir jag inte förvånad utan snarare glad när det visar sig vara sant. Det som visar sig vara sant är oftast att jag inte är den enda som är knäpp, vet inte riktigt varför det gör mig så glad...

För några dagar sen länkade jag till min ena nya svägerska, snabba var ni, på två dagar hade det kommit över 60 besökare härifrån, mig borträknad. Funderar på hur många nya besökare härifrån det skulle bli till K:s blogg imorgon om jag outade den nu. Fast några av er vet ju redan vem hon är, så det kanske skulle bli färre. Tänker inte göra det just nu, bara en liten fundering från mig som sitter på ett tåg i en massa timmar och är rätt uttråkad.

Vad tror ni?

3 kommentarer:

Anna-Bell sa...

Klart folk skulle vara nyfikna...tror jag i alla fall.
Men jag vet ju, hi hi.

Anonym sa...

Klart man är nyfiken och vill veta vem denna K är! ;)

Anonym sa...

Jag tror att jag redan vet vem K är, men visst är vi (läs: människor) nyfikna av naturen.