lördag 23 februari 2008

Det löser sig

Äntilgen fått landa, inser att efter lite trixande kommer jag faktiskt hinna i tid, grymt skönt efter den här extra lååånga hemresan.

Med snabba arlandaexpress till centralen och sen en mamma som agerar taxi när dottern ska ut på extra viktigt uppdrag så kommer jag nog inte ens komma för sent.

Mamma får överge sin tapetsering ett par timmar, men det kändes enklare än att ringa dr Gyn och strula med tiden nu när de öppnar extra bara för mig idag.

Om en knapp timme mätning och räkning av fotbollslaget, hoppas att de finns kvar och växer som de ska.

4 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Jag tror att fotbollslaget jublar och njuter av coachens förmåga att hålla huvudet kallt och tackla svårigheterna på bästa sätt! Heja er!
Kram!

Moooi sa...

Oj vilken pärs du har haft! Skönt att du och spelarna är hemma. Lycka till idag, väntar på uppdatering. Jag satsar på tisdag!

Pippigull sa...

!!!!!!!!!!! Vilken pärs!!!!!!!!!

jag får ökad puks bara av att läsa dina inlägg!

SKönt att du hinner!!! Hoppas på bra resultat NU (inser att du ligger och mäts JUST PRECIS när jag skriver detta) - 14 små bebbar på G!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Hurra vilken bra mamma du har!!!!