fredag 22 februari 2008

hotell i Schweiz

Hade inte tänkt att det skulle gå så här, men nu ligger jag nerbäddad i ett hotellrum i Zurich, sur och orolig, men satsar på att det ska gå. Wake up call kl 4.30 inatt, buss till flyget kl 5 och förhoppningsvis landar jag på Arlanda 9.15 imorgon bitti.

Jag är inte gjord för morgnar, allra minst nu.

Om nån har dr Gyns mobilnummer så maila gärna det så att jag kan förvarna honom om jag blir ännu senare. Har för mig att någon IVF:are har fått det av honom.

Tack för alla kommentarer, skönt att ni finns. Ringde nyss och grät en skvätt hos mamma och pappa, men nu ska jag försöka vara stor, sova och inte försova mig och försöka komma fram och få Nylsa IK mätta och kontrollerade.

3 kommentarer:

KaKi sa...

Fy sjutton! Nog är det underligt att vi tror att våra föräldrar ska lösa även dessa bekymmer? Undrar om våra barn kommer att ha samma tilltro till vår förmåga...

Anonym sa...

Men fy va jobbigt. Hoppas det går bra imorgon och att du hinner.

Anonym sa...

shit-- men hoppas att du hinner till gustavsberg idag--att du sitter nu i en taxi dit. Skickar många styrke kramar till dig just nu! mamasita