fredag 22 februari 2008

förseningar

Nu blir det tråkbloggande om att vara trött på att resa igen, sorry!

Lagom till boarding knatade jag bort till gaten, ser en blinkade skylt som säger delayed, tekniskt fel. Trött trött på sånt här, vill komma hem.

Klockan är inte så mycket men oroar mig ändå. Har redan suttit här i tre timmar. Vill inte fastna i Zurich inatt, vill hem. Har inte tid att fastna här.

Imorgon ska min dr Gyn lördagsöppna sin klinik för att kolla mig. Då kan jag inte vara många mil bort i Schweizerland. Snälla, få ordning på planet snabbt och låt mig komma hem. Jag är trött på strul och katterna är hungriga, vi är inte gjorda för sånt här. Ge mig tålamod. Ta mig hem.

2 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Du och fotbollslaget ska hem! Så är det bara!!!
Kram!

nylsa sa...

Nu säger de att jag ev kommer till sthlm kl halv tio imorgon, hoppas hoppas de får ordning på planet ikväll. Nervös just nu.