onsdag 13 februari 2008

på väg hem

Har snart avklarat en av de sista jobbresorna på gamla jobbet, sitter på flygplatsen och väntar på mitt plan som ska ta mig hem. Intensiva kaotiska både bra och dåliga dagar har det varit, men framför allt har jag känt att jag är glad att jag sagt stopp, det är inte så här jag vill ha det. Snart slutar jag och det är grymt skönt.

Sprayandet fortsätter och den obligatoriska blödningen har kommit, verkar som att allt funkar precis som det ska. Om en vecka blir det sprutstart.

Lyckades inte helt undvika resor under sprutandet, men en liten tvådagarsresa dag 2-3 på sprutandet borde väl gå? Hoppas att det inte finns nåt obligatoriskt VUL redan dag tre, ska ringa dr Gyn imorgon och fråga.

Mår fortfarande utmärkt och hoppas få fortsätta göra det. Enda biverkningen just nu är noll tålamod vilket har gått ut över mina kollegor, men det känns inte som hela världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

BRA att det gått fint tillsvidare! Lite klent tålamod måste man väl leva med..

Go girl! :)