torsdag 14 februari 2008

Planen och resandet

Planen verkar hålla. Pratade nyss med dr Gyns sköterska och enligt henne är det inget problem att resa sprutdag två och tre, skönt. Veckan efter blir det ett eller två VUL så då får jag hålla mig på hemmaplan och det ska nog gå att lösa.

Som det ser ut blir det äggplock månadsskiftet feb/mars, förhoppningsvis under helgen så slipper jag smita så många dagar från jobbet. Svårt att smita nu när jag har en efterträdare som följer mig i varje steg...

Ont i huvudet i dag, vet inte om jag ska skylla det som en biverkning av sprayandet eller som något helt annat, får väl vänta och se om huvudvärken tänker stanna kvar eller inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Målet börjar utkristallisera sig, äggplock närmar sig!
Huvudvärken kan ju mycket väl bero på sprayandet men skönt att du ändå inte haft några värre biverkningar!
Kämpa på nu, tjejen - om 1 månad kan du vara gravid!! :)