fredag 8 februari 2008

jobbyte, sprayande och rökslutande

Har haft så fullt upp med IVF-planerande och strul på gamla jobbet att jag knappt tänkt på att jobbytet även betyder att jag snart ska börja på ett nytt jobb. Pratade med min blivande chef nyss och blev himla glad. Ser fram emot att jobba med någon som jag verkligen gillar. Ser fram emot att resa mindre. Ser fram emot att ha ett jobb jag kan, att jag kan jobba rimligt mycket och samtidigt låta annat vara viktigt/viktigare.

Sprayat i sju dagar, fortfarande inga ondsinta biverkningar. Förutom de onda brösten är faktiskt den enda biverkningen jag kan komma på att det har varit ovanligt lätt att sluta röka, ingen aning om ifall det hänger ihop med sprayandet, allt IVF-funderande eller något annat, men bra känns det.

Inga kommentarer: