onsdag 27 februari 2008

traderar mig till malmö

Inspirerad av Kaki och Tinsel tänkte jag att även jag måste testa att shoppa tågbiljett på tradera. Fick inte mycket jobb gjort sista halvtimmen innan budgivningen gick ut, uppdaterade sidan frenetiskt, men lyckades till slut få mig en biljett sthlm-malmö för 200 spänn, 600 billigare än om jag hade shoppat på SJ.se

Nöjd och glad sitter jag nu och väntar på centralen. Vill slippa stormar, älgkrockar och liknande strul som kan stoppa tågets framfart ikväll. Kommer nog inte känna mig helt lugn förrän jag åkt över bron imorgon bitti, men det lutar ändå åt att jag ska lyckas ta mig fram i tid. Vill inte ha en repris från i fredags, men åker så tidigt att allt borde funka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till och grattis på din birthday! Så du är också fiske som mig?

Väntar med spänning att höra hur det hela gick till med äggplock. Skickar dig ett stort kram, mamasita