onsdag 20 februari 2008

sprutor och säkerhetskontroll

Kom igenom säkerhetskontrollen utan problem, tydligen är all receptbelagd medicin ok. Verkar som att jag slipper ytterligare säkerhetskontroll i Schweiz eftersom jag bara ska hålla mig i transferhallen, så hittills ser det ut som att både jag och nålarna ska kunna ta oss till Tyskland tillsammans.

Uppdatering: Visade sig vara säkerhetskontroll även i Zurich, men inte heller här var det några problem, om nån timme bör både jag och sprutorna ha landat tillsammans i Tyskland, skönt, inser att jag har oroat mig rätt mycket för säkerhetsfolket och sprutona, uppenbarligen helt i onödan, men så är det väl alltid. Finns det nåt som kan strula så förväntar jag mig liksom att det ska strula. Oftast gör det inte det.

2 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Bra att höra! Jag tänker på dig! :-)

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag har också den approachen, det är bättre att förberada sig på det värsta och bli positivt överaskad, än att råka ut för obehagliga negativa överaskningar.

Hoppas det går lika bra på vägen hem sen!